söndag 11 maj 2008

Igenbommat

Bloggen stängd mellan hägg och syren!

14 kommentarer:

my sa...

Ja, men det är ju mitt-i-hägg-och-syren denna vår/sommar!

michanek sa...

Åh, fan.

Go:ran sa...

Ha en riktigt skön vår/sommar!

TORGNYSDOTTER sa...

jag är emot. Sur.

Anonym sa...

Det är stötande. Men sitt du där på din balcony medan jag drar till big beach i ökenland. Aha, hon har dragit iväg till kurort!! ..
där nu hennes förtvivlande rop skalla - mer bärs åt alla.

li.te sa...

Hägg har jag inte sett däremot en himla massa syrener, så upp med öppet skylten nu.

michanek sa...

Hmmm.... kanske tar jag ledigt mellan syrén och hägg då.

Anonym sa...

Hägg tar väl aldrig ledigt? Jag såg honom som vanligt jobbig i morgonsoffan i fredags ju....

michanek sa...

Var det någon som hade ledigt mellan honom?

TORGNYSDOTTER sa...

den dag jag vaknar mellan göran och hans hägg tar jag ledigt på livstid. Huvva. Som vi säger hemmavid.

Anonym sa...

Hur igenbommat blev det där med efterföljande inlägg...hmmm.../ Canaletta

my sa...

hej min sköna! Jag tittar in lite då och då, med hopp om att syrénerna snart blommat över. :-)

michanek sa...

Jag har ju så mycket att stå i dessa tider!

Anonym sa...

INTE IGENBOMMAT
INTE ÖVERBLOMMAT
/ CanalOM